Welcome to Hazwani Hussin Official Blog..

Tuesday 20 November 2012

Di kala bosan

Assalammualaikum dan hai eveybody =)
let's to write again..seriusly rindu hebat nak tulis blog, tapi kehidupan as architecture student ni mmg adorable busy...nak tau kenapa?...sbb kami ni kena buat dr awal peringkat smpai lah dpat final product..setiap step kena ade bukti yg kita buat dgn session crit dengan lect...and setiap step tu pulak mmg betul2 makan masa utk siapkn..bila aku xde kerja or dah submit project aku akan luang masa untuk qada' balik tidoq aku tu...so mmg aku malas nak menulis kt blog ni...

and finally i'm back to write again on blog...with my new video cover carca marba..sory mmg bad quality,sbb rakam with webcam je..lappy pulak murah punye je..sound lappy ke laut,sound aku nyanyi ngan petik gitar apetah lagi..lagi lah ke laut...tp ni lah kerja aku kala aku boring...so kalau korg tahan telinga boleh lah dengar..di alu-alukan..ade sorg kwn aku tnye, kau ni nak jd artis ke?..jawapan aku, x lah..saja release tension dgn kehidupan la ni...busy je memanjang...actually aku rajin main gitar ni sejak aku putus cinta...sedih sgt and aku luahkan time aku nyanyi..wow,mmg amazing sgt feeling dia..hilang sume sedih...serius...so spe2 putus cinta boleh lah try method aku ni...oke here we go for my new video



new cover : masih perlu ( tasha manshahar )

No comments:

Post a Comment