Welcome to Hazwani Hussin Official Blog..

Sunday 2 September 2012

forget all !!!

xda sapa yang tahu sakit perit hati di mainkan,
dengan cara lain cuba bangkit dari sakit yang jitu..
membangun semula agar sidia melihat, jauh disudut hatinya akan terdetik..

" eh, dia ke pompuan yang penah aku tggl dulu? "
dan pada ketika itu, maafnya sekadar sampah yang hanya tunggu masa untuk di lupuskan..
selamat menikmati hidup wahai dia, berbahagia lah kini tapi yg mustahil pastilah selamanya..
bukti akan aku tunjuk bahawa aku juga mampu untuk terus jauh lebih berjaya berbanding kau..
tidak kira dr sudut mana sekali pun, yang pasti selama aku menjadi aku..
selama itu kau akan terus mencari dirimu..
entries melupakan semua adalah untuk si dia lelaki bangang yang tiada tolok bandingnya..
semoga Allah terus merahmati diriku dan mengurniakan aku seorang imam yang bakal memimpin dengan baik...semoga Allah terus mengurniakan keberkatan buat aku dan jodoh yang kekal abadi sehingga ke syurga..hidup sebagai seorg yang penah berdosa adalah sukar, namun menjadi seorg insan yang menyesali dosa lampau adalah mudah..percayalah ketenangan akan muncul tatkala kau bertemu dengan Nya...

No comments:

Post a Comment